Netværk

Netværk for vækst-startups

Bliv en del af et netværk for succesfulde iværksættere, og få sparring på din vækstrejse.

Hvem kan deltage?
Både for medlemmer og ikke-medlemmer
Pris
0 kr.
Varighed

4-6 møder

Alle møder kl. 8.00-10.00

Er netværket for dig?

Du er ejer/medejer af en startup med succes, vækst og ansatte. Du savner andre iværksættere at sparre med i den videre udvikling af din forretning. Din startup er allerede i vækst og har opnået gode resultater.

Du søger om optagelse i netværksgruppen ved at sende en ansøgning senest den 4. november 2024.

Netværksgruppen sammensættes på tværs af sektorer og forretningsområder. Vi søger at undgå at optage deltagere fra direkte konkurrerende virksomheder.

Det får du på netværket

På netværket får du et fortroligt arbejdsrum til at udvikle din forretning i gennem:

  • At skabe et stærkt fælles netværk og måske partnerskaber.
  • At få og give sparring på ideer og blinde vinkler.
  • At få adgang til andres erfaringer og ny viden.
  • At få struktureret problemløsning på aktuelle forretningscases.
  • At få god mødeledelse og procesfacilitering.

Netværkets indhold og forløb

På netværksmøderne har du mulighed for at dele ud af dine erfaringer, og få konkrete løsninger på dine aktuelle udfordringer. Det kan fx være om:

  • forretningsudvikling 
  • likviditetsstyring
  • værktøjer til skalering
  • effektivisering af din drift
  • finansiering og likviditet
  • ledelse.

Netværket er foreslået af Thomas fra virksomheden Atvance. Thomas´ vision er, at etablere et stærkt videns- og sparringsnetværk med andre ejere af startups, hvor der et kort fra tanke til handling, fortrolighed og høj tillid.

Rammen er, at netværket mødes 4-6 gange årligt. Hvert netværksmøde har fokus på forskellige temaer. Temaet og datoerne for møde 1 og 2 er fastlagt. Øvrige datoer og temaer besluttes i fællesskab på første møde.

Netværks- og ledelseskonsulent Christian Ahlefeldt-Laurvigen (cal@djoef.dk) fra Djøf leder det første møde og sørger for, at gruppen kommer godt fra start. De øvrige møder leder gruppen selv.

Netværket vil bestå af 8-12 deltagere. Møderne holder vi på skift hos hinanden. Det giver en giver en unik mulighed for at se forskellige omgivelser og forretningsmodeller i praksis og lære af hinandens erfaringer og løsninger.

Initiativtager til netværket er direktør Thomas Williams, der driver selskabet Atvance. Du er velkommen til at kontakte Thomas på thomas@atvance.dk, hvis du ønsker at høre mere om tankerne bag netværket. 

  • 21. november 2024 , 8.00-10.00

    Skalering og vækststrategier

  • 17. december 2024, 8.00-10.00

    Forslag til tema: Likviditetsstyring og økonomisk vækst

Hvem møder du?

Christian Ahlefeldt-Laurvigen

Facilitator, Ledelses- og chefkonsulent, Djøf

Praktisk information

Her får du svar om de vigtigste praktiske informationer. Har du andre spørgsmål, så kontakt os endelig.

Hvornår foregår det?
21. november 2024, 8.00
Hvor foregår det?
Djøf
Gothersgade 133
1123 København K
Denmark
Hvornår skal jeg senest tilmelde mig?
4. november 2024, 21.45
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål?
Julie Urth
juu@djoef.dk
Hvordan håndterer I mine personoplysninger?

Når du tilmelder dig en aktivitet hos Djøf, skal vi bruge nogle oplysninger om dig. Du kan læse i vores privatlivspolitik, hvordan vi håndterer og beskytter dine personoplysninger. 

Få ny viden og inspiration


I Djøfs kalender kan du finde en lang række af faglige og sociale arrangementer, kurser og netværksgrupper, der handler om alt fra personlig udvikling, aktuelle samfundsemner, lovændringer, ledelse, trivsel og meget mere. Skal du med?