Kontakt os
Ring på 33 95 97 00
Alle hverdage kl. 9.00-16.00.
D. 14. april lukker telefonrådgivningen kl. 14.30.
D. 15.-16. april lukker telefonrådgivningen kl. 13.00.
Djøfs bestyrelse har ansvaret for den overordnede ledelse og består af 10 medlemmer. Djøfs formand, 2 næstformænd og 7 ordinære medlemmer.
Djøfs bestyrelse vælges af Djøfs repræsentantskab. Formanden kan vælges blandt alle Djøfs medlemmer, mens de øvrige medlemmer af bestyrelsen vælges blandt medlemmerne af repræsentantskabet.
Djøfs bestyrelse vælges for en toårig periode. Valget finder sted på Djøfs ordinære repræsentantskabsmøde i marts/april måned i lige år. Djøfs nuværende bestyrelse er valgt den 15. marts 2024.
Her kan du se planlagte møder i Djøfs bestyrelse:
Dato | Mødetype |
Fredag den 17. - lørdag den 18. januar 2025 | Bestyrelsesmøde og -seminar |
Onsdag den 12. marts 2025 | Bestyrelsesmøde |
Fredag den 25. april 2025 | Repræsentantskabsmøde |
Onsdag den 21. maj 2025 | Bestyrelsesmøde |
Onsdag den 25. juni 2025 | Bestyrelsesmøde |
Torsdag den 11. september 2025 | Bestyrelsesmøde |
Tirsdag den 28. oktober 2025 | Bestyrelsesmøde |
Onsdag den 17. december 2025 | Bestyrelsesmøde |
Har du nogle spørgsmål om Djøfs bestyrelse, kan du tage fat i:
Kontakt os
Ring på 33 95 97 00
Alle hverdage kl. 9.00-16.00.
D. 14. april lukker telefonrådgivningen kl. 14.30.
D. 15.-16. april lukker telefonrådgivningen kl. 13.00.